600 kronor

Jag tänkte jag skulle visa lite snabbt vad jag köpte i Stockholm igår. 



Ett vanligt svart linne, ett vitt linne med katter på samt en.. Tja, "magtröja", skulle man väl kunna säga.



Två par skor från H&M. Nej, så fina är de inte, men de är ganska så egna plus att de kostade 20 kronor paret.



Två små brickor ifrån STOCKHOME (jäkligt bra butik för övrigt).



Fyra teskedar med cupcakes på, från STOCKHOME.



En tesil med en liten munk längst ut. Återigen från STOCKHOME.



Sist och ja, minst - ett diadem med en rosa rosett - från H&M.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Frida Hoglid säger:

Ja jag var också inne på Stockhome när jag var i stockholm förra veckan (: och där stannade jag ett tag..haha älskar sånna saker ^^,

2010-04-15 @ 21:11:58
Trackback