Lov!



Åh, ÄNTLIGEN har påsklovet börjat. Jag känner mig så lycklig!

Gårdagen tillbringades tillsammans med Rebecka. Vi såg på The Green Mile och åt en massa olika sorters kakor. Ett helt fantastiskt slut på skolveckan, tro mig.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting (bortsett från att jag har fredagsstädat och kollat på Anders' film som summerar vårt 2009). Vilket i och för sig är skönt, fast jag känner mig lite uppstressad över diverse saker. Jag har bland annat gjort en ny design! Igen. Fast den nuvarande är nog här för att stanna ett tag. Jag har dessutom vunnit ytterligare en auktion på tradera. Jag visar vad det är när jag fått den hit!

Nu tänkte jag och Abbe planera lite inför morgondagens Silent Hill-runda. Spännande.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

sv: vadå, ser det så förjävligt ut? haha :(

2010-04-02 @ 19:14:01
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» Rebecka säger:

Det var den bästaste kak-kvällen i hela mitt liv! Snart igen?! :D

2010-04-04 @ 18:46:52
Trackback