Skrap-bingo & kladdkaka



Klockan är fyra och det har varit en bra dag. Majsan sov hos mig inatt, det var jättemysigt. Klockan tio åkte jag in till farmor, och där var jag i flera timmar. Vi gick ner till Konsum och köpte fiskbullar, äppelkräm, kladdkaka och passionsfrukt. Det var kul att få träffa henne igen, det måste jag säga. Hon är bra, helt enkelt.

Nu ska jag städa. Tro det eller ej, men den här gången är det faktiskt välbehövligt. Det ligger grejer överallt, sängen är obäddad och golvet jättesmutsigt. Jag vill så gärna ut och fota, men det är så grått väder ute så det känns inte värt det. Jag vill dessutom in till Strömstad och fota, men det är samma fenomen där. Trist väder. Så skulle jag jättegärna vilja träffa Bilbo och gå en promenad, men.. trist väder. Dåligt.

Jag vill att alla ska veta att mina katter, de är de bästa i hela världen. 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» N.Janzon säger:

sv: tack så mycket! Blir verkligen glad av att höra sådant! :D

2010-04-07 @ 20:24:09
URL: http://njanzon.webblogg.se/
» Rebecca säger:

Ah okej. är det en bra nybörjar kamera?

2010-04-07 @ 20:53:01
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/
Trackback