Slightly out of reach

Den här dagen tog en fruktansvärt lustig vändning. Ett telefonsamtal senare rann all energi ur mig, och jag känner mig konstant gråtfärdig. Helt plötsligt fick jag verkligen ingen lust till att plugga inför tyskaprovet imorgon. Jag har lust att ställa in morgondagen helt enkelt. Jag ska sätta en lapp på dörren.

Fredagen den 30:e april inställs officiellt pga. bristande intresse.

Jag tror jag ska gå en promenad och rensa huvudet. Lyssna på Kamelot. Under tiden tycker jag att ni ska lyssna på den här.




You should be here, you look on
But you're not part of anything there
The days and the years are passing
Quite the man
With your worldly possessions

Det finns så många fina människor runtom mig. Även om jag för tillfället är lite osams med en av dem. Jag är säker på att vi kommer sova lika dåligt inatt, du och jag.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

vad har hänt?

2010-04-30 @ 10:29:50
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback