Söndagsväder



Jag har inte gjort någonting av den här dagen än så länge, eftersom jag har världens mensvärk och tycker synd om mig själv. Jag och främst Manfred har suttit och pillat små justeringar på bloggen (det är som Manfred säger, det är bara att inse att jag aldrig kommer bli klar) och ska strax fortsätta. Jag har nog för övrigt världens bästa pojke, som helhjärtat ägnar sin tid åt att hjälpa mig med bloggen samt hämtar te åt mig i ren sympati. 

Idag ska jag försöka få gjort följande:

* Ringa hem, boka biljetter, packa
* Städa rummet, dammsuga huset, vika lakan
* Rensa i min bildmapp, justera smågrejer på bloggen

Ikväll ska vi se på Den Otroliga Vandringen 2. Dubbad till svenska, naturligtvis. Och så ska jag tycka synd om mig själv.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» L I L I J A säger:

Svar: Ingen fara :) Men jag har tyvärr ingen aning varför det blir så.. Själv har jag WP & inte blogg.se så jag vet inte hur det funkar med inställningar, koder & sånt där :/

2010-04-05 @ 15:57:49
URL: http://lilija.com
» marie :: pixelhoe säger:

Tänkte du på texten i inlägg? Eller text i designen? I inläggen finns det en kod man kan ändra så att små bilder hamnar i samma höjd som texten. I designen kan det vara så att själva ikonen har en skugga under sig som göra att den hamnar en liten liten bit högre.



Är det i texten kan jag leta upp koden åt dig :)

2010-04-05 @ 17:17:51
URL: http://pixelhoe.blogg.se/
» marie :: pixelhoe säger:

.image {

border: 0px solid #CCCCCC;

background-color:#FFFFFF;

padding:0px;

margin: 0px 0px 1px 0px;



Som ligger i stilmallen, där det står "1" ändrar man så kommer bilderna längre ner :) man kan även ha negativa tal om bilderna inte hamnar så långt ner som man vill, bara att testa sig fram :)

2010-04-05 @ 17:31:33
URL: http://pixelhoe.blogg.se/
» marie :: pixelhoe säger:

Det var så lite så :)

2010-04-05 @ 18:19:17
URL: http://pixelhoe.blogg.se/
Trackback