Tristess.


Jag har en del jag skulle vilja/borde göra. Men jag orkar verkligen inte ta tag i det, helt galet.  Manfred ringde och uppmanade mig att se på några roliga klipp på YouTube för att bli på lite roligare humör och känna mig motiverad till att göra lite saker. Jag tror jag följer hans råd, och vad passar inte bättre än några klipp av Ray William Johnson? Störtskön kille, har ni inte sett hans videor så gör det! (Möjligheten finns - här.)

När jag blivit på bra humör igen ska jag dammsuga, rensa lådor, rengöra tangentbordet och fråga mina päron om vi kan åka till Nordby. Jag behöver ett par nya byxor. 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Boll säger:

Tihihi, she said penis! x'D

2010-04-09 @ 23:40:25
URL: http://changeofseasons.blogg.se/
Trackback