All those gaps



Jag började skolan igår. Jag har haft två lektioner sedan dess. Ovan ses mitt schema för igår, idag och imorgon. Överkryssade lektioner har inte varit eller kommer vara inställda, pga. att lärare varit ute på aktiviteter med med de nya ettorna och dylikt. Jag blir faktiskt lite frustrerad. Främst för att det känns så himla onödigt att bara ströva omkring på skolan hela dagarna, intet ont anande om att nästan alla lektioner kommer vara inställda. Jag menar, hade jag vetat detta i morse hade jag helt klart åkt hem mellan första och sista lektionen. Visst är det väl bra med håltimmar, men det underlättar ju om man har lite skolarbete att göra under dessa. Men sedan är det också frustrerande att man gått och laddat upp, och peppat som fasen, och så går man till en massa lektionssalar bara för att märka att ingen kommer dit. Och så har man ytterliggare en jättelång håltimme.

Nu ska jag gå och fråga min tysklärare om vi har lektion imorgon. Jag vägrar komma hit klockan åtta för att få veta att jag inte har lektion förrän tjugo i tolv.

Skriver nog ett inlägg när jag kommit hem sedan.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback