Ensam


Jag är rätt så galet o-independent woman. Så fort Manfred inte är här så tänker jag på honom typ hela tiden. Sms:ar hela tiden. Är det kärlek? Kanske. Men om något behöver fixas, så tänker jag nästan alltid "det får Manfred göra, så det blir rätt". Kärlek? Knappast.

Hela min kväll har bara svischat förbi. Jag hade planerat att ta en tur på moppen, som träning, då jag tänkte ta den till skolan imorgon. Tro fasen att den vägrar starta. Igen. Då blev jag så jäkla sur! Kan inte grejer bara fungera som de ska? Jag tänker inte ströva omkring på skolan imorgon också, jag ska hem. Om jag så måste cykla i ösregn! (Förbannade moped)

Jag funderar riktigt starkt på att ta en liten springtur. Jag är så jäkla opepp, men något säger mig att jag ändå borde. Kanske ska springa en sväng, ta en dusch, fixa naglarna och titta på That '70s Show på min bärbara DVD-spelare. Nä vet ni, det lockar faktiskt inte! Men i brist på annat så tror jag att jag kör på det ändå.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Hanna säger:

höhö, apropå att vara ensam, varför får lumparkillarna inte ha sina mobiler igång när de är i fäält?? Blir galen om man inte får prata med Didrik förns på söndag, är det kärlek? Eller.. har man bara gått o blitt desperato xD nejdå.. vi klarar oss nog ska du se ;) hur känns 3an förresten? ^^

2010-08-26 @ 10:36:29
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» Hanna säger:

höhö, apropå att vara ensam, varför får lumparkillarna inte ha sina mobiler igång när de är i fäält?? Blir galen om man inte får prata med Didrik förns på söndag, är det kärlek? Eller.. har man bara gått o blitt desperato xD nejdå.. vi klarar oss nog ska du se ;) hur känns 3an förresten? ^^

2010-08-26 @ 10:36:40
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» Manfred säger:

Gud, vad söt du är. ^^

2010-08-26 @ 18:45:49
Trackback