Spontana fredag



Igår när vi kom hem hade mitt paket ifrån Mihi.se kommit! Det var jättegulligt, och jag är jättenöjd. Mycket praktisk och snygg förvaring av smycken, och det får plats jättemycket, trots att jag köpte den lilla varianten.

Gårdagen var helt underbart bra, måste jag säga. I skolan hade vi programdag, så vi var vid Skogssjön. Jag skriver ett eget inlägg om det snart.

När programdagen var slut var jag så sugen på att göra något särskilt av den där dagen, så jag frågade min pojke om han hade lust att gå och se Inception på bio i Linköping. Gullig som han är följde han gladeligen med. Så vi hade en riktigt mysig kväll i Linköping med Subway, Ben & Jerry's, en rysligt bra film (jag recenserar den sedan) och en mysig hemfärd. Det behövdes verkligen, jag har saknat honom så mycket sedan han flyttade till skolan.

Just nu är han i Linköping och jobbar, och jag sitter här och möglar. Runt sextiden idag stundar filmkväll hemma hos min vän Rebecka (som åker till Frankrike för att plugga ett år) med andra fina människor!

Jag ska bädda sängen, dammsuga, damma och göra sådant jag inte hann göra igår. Sedan funderar jag på att snabbrecensera ALLA filmer jag sett i sommar (bara några korta rader + antalet talgoxar per film). Jag får ju passa på innan skolan drar igång på allvar, det vill säga nu på måndag.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback