9


Jag gick upp 07:40 idag, och fem minuter senare satt jag på cykeln redo att tillsammans med Angelika cykla in med Simon till dagis. En timme senare var vi hemma igen, och hade då cyklat 8-10 km. Jag fixade lite med tvätten, duschade, åt frukost och sedan begav vi oss till Nordby där vi har spenderat i princip hela dagen. Där träffade jag både Ellen, Annie och Lizette. Det var jättekul, om man bortser från att jag där och då mådde fruktansvärt idåligt av någon anledning. I vilket fall, jag köpte faktiskt ingenting annat än en jätteläcker hylla med 8 plan, godis och en braständare. Däremot så fick jag en bärbar DVD-spelare av mina päron, och jag blev så himla glad! Jag åker sträckan mellan Mjölby och Strömstad relativt ofta, och nu kommer de resorna kännas så mycket roligare när jag kan se på film. Tack farmin och Angelika!

Ikväll hade jag tänkt fortsätta städa huset och ta hand om den sista tvätten (nej, jag blir aldrig färdig) och eventuellt sätta upp hyllan jag köpte idag. Imorgon ska jag till frisören. Jag är lite orolig för om det kommer bli som jag vill ha det (det värsta jag vet är när topparna ser ut att ha blivit avklippta rakt av, jag vill att det ska se oklippt och slitet ut), dessutom vet jag inte om jag ska färga håret kastanjebrunt eller svart. Jobbigt värre.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback