10 dagar



Kvällen har varit lugn. Imorgon ska jag åka med Sofie in till Linköping för att greja lite där, och sedan åka tillbaka till skolan och min enda lektion. I vilket fall som helst så har jag sovmorgon, och det är helt underbart.

Jag vet inte om ni kanske sett att många bloggare haft en lista på ett x antal punkter, där de tar upp olika ämnen varje dag i dessa x antal dagar. Jag har övervägt det så många gånger, och nu kan jag helt enkelt inte låta bli. Det är 11 dagar kvar tills jag fyller myndig, därför är det tio punkter (ja, det var elva, men jag kommer antagligen inte blogga så mycket på min födelsedag). Detta är mitt sätt att räkna ned. Så här ser det ut i alla fall:

Dag 01 - Första kärleken
Dag 02 - Komplexen
Dag 03 - Tron/livsfilosofin
Dag 04 - Störande moment
Dag 05 - Drömmar
Dag 06 - Glädjeämnen
Dag 07 - Dåliga vanor och laster
Dag 08 - Rädslor
Dag 09 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 10 - Det här upprör mig
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback