Becoming Insane


[På bild: proviant för nationella provet]

Imorse när jag vaknade så kändes det som att jag sovit i typ 5 minuter. Jag avskyr när man vaknar med den känslan. Halv sex var jag i alla fall uppe och började peppa inför provet, med Becoming Insane av Infected Mushroom (ärligt, trance och metal är en galen kombination), blodapelsinjuice och hallonyoghurt. Jag slapp stressa, det var skönt i alla fall.

Att provet inte alls gick särskilt bra är en annan historia. Imorgon får vi veta resultatet. Och OM jag klarat det, så är matematik D en del av historien - matte E nästa!

Det är så skönt att ha provet ur världen. Nu ska jag börja fokusera på resten av allt skolarbete, och jag ser faktiskt fram emot det. Och idag fick jag dessutom beskedet att jag inte alls behöver byta projektarbete. Äntligen var det en lärare som frågade mig hur jag ville göra, och hjälpte mig med olika alternativ. Helt underbart.

På lördag är det tackfest. Jag blir mer och mer sugen på att gå dit. Jag vill dansa - till Infected Mushroom!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

Du är så ambitiös och duktig. ^^ Även om det inte gick bra, så vet jag att du har kämpat och jag vet att du är duktig.

Och jag gillar att du gillar IM! Vi får kötta dem hela helgen, vilken jag för övrigt ser mycket fram emot!

Lycka till med fortsatt plugg! Puss! =D

2010-12-08 @ 22:45:05
» Manfred säger:

... och muljust.... 8>

2010-12-08 @ 22:46:32
Trackback