Farbror blåmes



Jag lovade mig själv att gå och lägga mig runt nio idag. Det gick ju förvånansvärt bra. (Märk att ironin ligger så tjock i luften att man skulle kunna skära i den.)

Bilden ovan är inte jättebra. Men jag tycker att blåmesar är så fruktansvärt söta för att de har en så hög panna, eller vad man nu ska säga (och jag tycker bilden illustrerar det ganska tydligt).

Jag har rensat bland mina 400 nyaste bilder. Tog nästan hela kvällen. Galenskap.

Det är lustigt hur humöret kan skifta. I ena stunden är jag jätteglad och speedad, i andra grinig och retar mig på pretty much everything. Därför går jag och lägger mig nu. Med humör som en surkärring, ungefär.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback