Minns du hur snön föll?



Jag vet att jag inte uppdaterat på überlänge. Och det har hänt en massa sedan dess, jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har ju t.ex. fyllt år, så det antar jag att jag måste berätta lite om när tillfälle ges.

Det som mina tankar kretsar mest kring just nu, det är min älskade Lekaco. Vi hade vår sista lektion i måndags, och det var så jobbigt så jag finner inte ord. Innan lektionen var Lekaco en riktig ängel. Han lät mig klia honom i pannan (det har han aldrig gjort förut) och han bråkade inte när jag skulle tränsa. Det var precis som om han visste att jag behövde det. Lektionen gick också väldigt bra, men i slutet så brast det naturligtvis för mig. Tårarna bara rann och rann. Efter lektionen grät jag ännu mer. Älskade, vackra häst. Jag kommer aldrig att glömma dig.

Varje liten del, snön som faller ner,
Och den faller så hårt nu.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback