The last word



Jag är återigen medveten om att jag inte uppdaterat mycket det senaste, och jag kan väl säga att jag ligger lite ur fas gällande det mesta. Jag gör mitt absolut bästa för att ta igen mycket saker jag inte gjort eller måste prioritera. Inom någon dag eller två kommer jag bombardera bloggen med en massa inlägg om både det ena och det andra.

Men nu är det ju trots allt nyår. Jag ska duscha och byta om för att snart börja äta en trerätters middag med min familj och farmor. Dagen till ära ska jag äta kött för första gången på nästan två år. Lite blandade känslor där faktiskt. Jag vill, samtidigt inte. Som kompensation ska jag kolla på Earthlings igen, och göra 2011 till ett år där jag äter mer vegetariskt än jag gjort innan.

Vid midnatt ska vi tända tomtebloss och skåla in det nya året. Vi har inte köpt några nya raketer, främst i respekt för djuren i skogen. Sedan har ingen av oss något jättebehov av det heller.

Whatever, gott nytt år allesammans!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback