Det finns människor


Om du inte redan gjort det, så hoppas jag att du kommer hem snart. Min fina kisse.

Dagen har varit hemsk. Jag har känt mig febrig, framför allt orklös. Det var skönt med sovmorgon i alla fall. Jag gjorde min muntliga redovisning på tyskan, och jag fick MVG- på den, minuset för att jag kom av mig lite på slutet. Men jag är nöjd. Senare på dagen hade vi matteprov. Haha. Till och med klassens genier tyckte att det var svårt, så det är inte jag som är dum i huvudet.

Nu är det slutspurt innan sommarlovet som gäller. Dagarna räknas, om man säger så. Därför tänkte jag plugga lite fysik, lite tyska och.. något mer. Sedan ska jag läsa Att älska som en porrstjärna. Det blir bra.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback