Egen hemstudiedag



Igår kväll insåg jag att tisdagens lektioner var väldigt få. Jag skulle ha matte på morgonen (där vi endast skulle gå igenom provet som jag VET gick åt skogen) och sedan PA-tid runt ett. Det kändes inte så där jätte meningsfullt att gå till skolan när biologin, persondatorer och tyskan var inställda. Tjena liksom.

Därför skickade jag ett sms till min mentor igår och frågade om det gick bra att jag stannade hemma och pluggade istället, eftersom jag hade mycket att göra. Min mentor är lite som han är (man får ALDRIG ett direkt svar) men han verkade i alla fall godkänna det om jag tog ansvar för det.

Vilket i alla fall resulterade i att jag fick mig en sovmorgon till halv åtta idag, och jag har egentligen inte fått gjort så himla mycket, men lång tid tog det! Jag har gjort klart mina två tyskaredovisningar samt pluggat inför både fysikprovet och programmeringsprovet. Det har varit en bra dag, med andra ord. Manfred var inne i Linköping och då passade jag på att be honom köpa lite grejer till mig, så som en hjärtformad väska med stor rosett och ett par leopardfärgade örhängen.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga programmering och sedan sussa kudde. Det är en stor dag imorgon. Och det ska bli så skönt att få den överstökad! Så imorgon efter skolan är det bara Ombergsrapporten, debattartikeln (biologi), programmeringsuppgiften, träna tyskaredovisningar, referatet och svenskadikterna kvar. Men bara programmeringsprovet blir avklarat så klarar jag nog vad som helst. Imorgon klockan två kommer jag vara lycklig.



Väska från Gina Tricot, 149:-.


Örhängen från H&M, 30:- ungefär.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sandra säger:

hahha jo de kan man lugnt säga! häng empapi-lösa idioter!

2010-06-09 @ 09:41:50
URL: http://livetsomsaandra.blogg.se/
» Playmates Of Sweden säger:

väskan vart skit snygg :D

2010-06-09 @ 17:30:37
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
» Sandra säger:

thank you! dock blir bilderna skit kassa ;<

2010-06-10 @ 15:43:23
URL: http://livetsomsaandra.blogg.se/
Trackback