Jag lever!

Ja tro det eller ej, jag har inte gått och dött, jag har bara haft så fasligt mycket för mig och så lite att berätta så jag har helt enkelt inte brytt mig om att uppdatera.

Nu befinner jag mig i alla fall i mitt hem i Strömstad tillsammans med Manfred som ska stanna här i några dagar för att sedan åka tillbaka till Mjölby. De skulle visst prova någon ny sångare med bandet och så, man får ju passa på innan vi sticker iväg till Örnsköldsvik resten av sommaren. 

Jag har inte så mycket bilder att bjuda på, men igår innan vi åkte från Mjölby så var det så galet stökigt i vårt rum, och för att göra städningen lite roligare så tog jag lite sekventiella bilder, så nu har jag (korrigering: Manfred) gjort en liten film av det, haha. Jag fick idéen av en annan bloggare och ville prova det själv. Dock så hade jag lite bråttom så den är inte så välgjord, men det var lite roligt att göra och det kommer antagligen en förbättrad version från något annat tillfälle, en annan gång!


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

haha, fett gulligt!

2010-06-19 @ 22:01:34
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» Anonym säger:

Fyfan så bra :D skitsnyggt gjord ju tycker farbror Beihrut!

2010-07-24 @ 00:32:05
Trackback