Skolavslutningsoutfit


Jag har tänkt lite på det där med skolavslutningen. Jag har ju inte köpt några kläder! Jo, jag har kläder i garderoben, fast det är tradition att köpa nya kläder inför skolavslutningen. Man inleder början på en ny era liksom. Det här är mitt sista sommarlov någonsin. Sjukt. Kul att jag ska jobba bort 6-7 veckor av det. Men pengar blir det! Då blir det ett nytt objektiv och resten av pengarna ska jag spara för framtida bruk, det vill säga backup-kassa inför universitetet alternativt så reser jag bort efter trean. Till Rom kanske? Mmm.

Jäklars vad klockan är mycket! Nä, nu ska jag gå och lägga mig, omedelbums. Imorgon ska jag sola och plugga. Heeela dagen.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Jessica - Du vet att du vill kolla! säger:

Vi får se om jag ska fortsätta med morgondagens stjärna, vart inte så stort intresse som jag ville :P



Ska nog göra ett inlägg där alla som kommenterar och vill bli länkade blir det!



Allt bra med dig i denna värme?

2010-06-05 @ 13:53:51
URL: http://jessicalillsmeds.se
» emelie säger:

sv: men aaaaw! tack så jävla mycket! jag är inte expert på smink och sisådär, men det skulle jag väl kanske kunna göra! :D

2010-06-05 @ 19:23:31
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback