Snyggt.


Igår hade jag och Rebecka kakkväll. Det var väldigt roligt fram tills slutet av kvällen, då det blev lite för mycket för min del, kanske? Hemskt var det. Jag vill inte se en kaka de kommande veckorna.

Så när jag vaknade imorse så spydde jag. 5 gånger. Jag mådde så jävla dåligt och ja, jag sov hela dagen. Förutom när Manfred skulle in till Mjölby och repa med bandet och han satte igång första skivan ur Lie to Me-boxen åt mig. I tre timmar låg jag och tittade på det. Jag sov lite då och då, också.

Halv åtta på kvällen kändes det lite bättre och jag bestämde mig för att gå upp. Jag städade och duschade, sedan skulle vi äta middag. Jag åt en halv fralla med smör och drack några glas mjölk. Så fick jag, Albert och Ludvig ett kuvert med "lite uppskattning", av Anders och Sofie. I mitt kuvert låg femhundra kronor. Det var väldigt snällt, det måste jag säga. Men jag är absolut inte värd det.

För övrigt har jag kollat på delar ur "De vilda djurens flykt". Är det någon som kommer ihåg det programmet? Så jäkla sorgligt var det, och nostalgisk blev jag.

Nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig. Jag har varit uppe i 3 timmar och jag är dödstrött. Tänkte att jag skulle kolla runt lite på Adlibris och köpa lite böcker inför sommaren, men det får jag ta imorgon.

Vilken hejdundrade start på sommarlovet, aye.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback