Soliga söndag



Då var det söndag, solen skiner, det är endast några små moln på himlen och livet är bra. Jag tänkte att jag skulle röja undan lite grejer här i mitt lilla hus, dammsuga och sedan bege mig ut och läsa en Torey Hayden-bok i solen. Det blåser en del dock, men jag brukar sola mellan huset och en syrenhäck, dit brukar inte vinden nå. Senare idag kommer farmor hit och det ska bli väldigt trevligt att träffa henne.

Resten av dagen tänkte jag nog sätta igång en maskin med tvätt eller två, och ikväll tänkte jag bryta mina filmvanor. På senare tid har jag mest sett sorgliga, oftast verklighetsbaserade filmer. Ikväll blir det rysarthriller om det kända fallet med kannibalen från Rothenburg. Haha, den blev totalförbjuden i Tyskland, då måste man ju se den? Vi får se hur många talgoxar den får! Den kommer nog bryta det där mönstret att alla filmer får 7 eller 8.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback