Var är T:et?


På bild syns en liten söt kopparorm som jag och Manfred stötte på när vi var ute och gick häromdagen. Jag fotograferade den, den är ju trots allt ett litet vårtecken.

Idag har det inte hänt så mycket. SP3b har förstört teknisternas legendariska T som stod utanför skolan. Därefter gick de och skrek "VAR ÄR T:ET, SHAAALALALALALA!" i vår gemensamma korridor. Jag måste säga att jag tycker att den här studentgrejen har börjat gå lite för långt när folk förstör för andra. Att busa lite känns okej, men att ha sönder saker, det känns lite.. smaklöst.

Idag har jag i alla fall städat vårt rum och lite sådant. Jag och Manfred satte oss ute i solen med varsin bok. Vi satt där i nästan två timmar (jag råkade somna i 40 minuter) innan det började blåsa lite kallt. Men lite färg fick jag faktiskt, till min stora förvåning. Jag blir aldrig brun, om ens i närheten.

Nu tänkte jag skriva klart de sista tre loggböckerna i biologin och kanske en liten romantisk dikt i svenskan. Sedan tänkte jag glutta film, jag tror det blir Funny Games den här gången! Ska tydligen vara riktig obehaglig? Gör en liten recension på den sedan, när jag recenserat Live Feed.

Imorgon har jag sovmorgon. Och det är veckans sista skoldag. Underbart.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» FATMA | sångerska säger:

Kollade igenom din blogg snabbt och den verkar rätt bra. :) Lägga till varann på bloglovin?

2010-06-02 @ 20:45:42
URL: http://fatmas.blogg.se/
» FATMA | sångerska säger:

Sv: Lagt till dig nu :)

2010-06-02 @ 21:25:12
URL: http://fatmas.blogg.se/
Trackback