Somewhere in time I'll find you and haunt you again.

Jag håller på och fixar lite med bloggens design. Headern är åt skogen för stor för tillfället, så jag tänkte pilla med den en stund och se vad det blir av det. Om en liten, liten stund tänker jag sätta mig i sängen under en filt, lyssna igenom One Cold Winter's Night och läsa ur min engelskabok.

Jag har konstaterat att Roy Khan är en helt otrolig sångare. De flesta sångare brukar vara lite svajiga live (James LaBrie?) men han sätter verkligen varenda liten ton perfekt. Inte en enda gång har jag hört lite sursång! Galet. Jag ska gifta mig med honom någon dag. (Det är lustigt att man alltid lyckas få en liten crush på någon medlem i det bandet man lyssnar mest på för tillfället.)


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback