Critical Energy


Idag vaknade jag med halsont och kände jag mig jätteyr. Ja, jag kan nog lägga till att detta var klockan 04:00, ganska exakt. Jag kunde inte somna om, så jag läste Den Förlorade Symbolen i två timmar innan jag tillslut kände mig lite trött och försökte somna om. Med andra ord låg jag vaken mellan klockan fyra och sex och läste Dan Brown. Hela dagen har jag känt mig jättehängig och det känns som att halsen brinner. Nu ska jag i alla fall försöka ta mig i kragen och bädda sängen och gå och duscha så jag kan känna mig som en människa igen. Resten av kvällen ska jag plugga inför fysikprovet imorgon (jag hade planer på att plugga mer än så, men det kommer jag inte orka) samt dregla över diverse kläder. Och sova.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback