Dumma hals


En kopp med varm choklad, två knäckebröd med ost och en dusch senare känns det lite bättre. Fast jag vill fortfarande ha glass! Note to self: införskaffa glass imorgon. 

Jag har suttit här en stund och pluggat fysik. Jag vet inte riktigt hur det går, men jag tror det går ganska bra faktiskt! Ska fortsätta plugga resten av kvällen och imorgon får vi helt enkelt se hur det går. Om jag känner mig friskare imorgon ska det nog gå bra. För tillfället är min hals inte alls snäll mot mig, och jag har i princip ingen matlust alls. Sanna mina ord, det blev potatismos till middag idag och ändå åt jag inte. Då är det illa.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa och bland annat ge besked om när jag kommer få ett litet extra tillskott i plånboken. Jag vill så gärna beställa lite kläder! Hoppas, hoppas.

Nä, nu ska jag återgå till arbetet. Och eventuellt så ska jag och Manfred se på film innan vi går och lägger oss, om jag känner att jag fått kläm på fysiken så att säga. Annars tänker jag läsa Den Förlorade Symbolen istället. Den är bra, nästintill sanslöst bra!

Jag ser fram emot att få de två kommande skoldagarna överstökade för att sedan få fyra dagars ledighet. Det är sådant som sätter guldkant på vardagen, inte sant?
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback