Real Gone



Ibland slår karman slint och det blir heltokigt. Manfred var snäll och dammade rummet åt mig idag, men dessvärre så var det en fotoram han inte ställt tillbaka ordentligt så den ramlade och knuffade ner en av mina två favoritljushållare. Jag kunde inte med att slänga den så jag limmade ihop den. Så nu står den här på hyllan igen, lite trasigare än tidigare, men ack så fin!

Helgen har varit fin. Den här dagen har varit fin, och den här veckan kommer bli fin. Idag var min enda skoldag för den här veckan. Imorgon har vi temadag och på onsdag åker vi till Omberg och stannar där tills på fredag. Kul ska det bli, aye!

Jag tänkte att jag skulle plugga lite matte idag. Och eventuellt ta en liten cykeltur med Manfred, fast vädret ser så konstigt ut? Vi får se.

Nu ska jag fortsätta dunka soundtracket till filmen Bilar, skriva ett litet inlägg om en film jag såg igår samt läsa alla nya blogginlägg på bloglovin'.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback