Replokal

Det är fruktansvärt skönt att vara lite extra ledig ifrån skolan. Så skönt så att idag har i princip inte uträttat någon nytta alls. Därför tog jag mig tiden att följa med Abbe och Manfred in till replokalen. Jag spelade gitarr, och det slog mig att det går alltför lång tid mellan gångerna. Tänk så duktig jag kunde ha varit om jag tränat lite varje dag ända från början. G-a-l-e-t. I vilket fall så tog jag lite bilder och satte ihop dessa. Inget märkvärdigt egentligen, men jag gillar dem ändå.



Det var allt - det vill säga inte särskilt mycket - från mig den här gången. Jag tänkte att dagen skulle fortskrida i Dan Browns tecken så får vi se om jag uppdaterar senare.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback