Slut. Lycklig.



Mja, på bild syns en väldigt sliten människa. Blek, fett hår, 16 påsar under ögonen och nariga/såriga läppar. Oh yeah.

Nu är då 60-talskonserten över. Det var helt galet kul! Det är lustigt hur bra kontakt man kan lyckas få med folk, bara över en dag så där (och så har man ironiskt nog gått på samma lektioner två gånger i veckan i snart ett helt läsår). Det är lite tråkigt att det är över, men samtidigt skönt. 60-tals musik är inte riktigt min grej, haha. Bilder kommer så småningom, jag håller utkik på facebook.

Jag är verkligen helt slut. Och nu tänker jag dricka ett glas juice och sedan gå och lägga mig och mysa med min vackra Manfred som förövrigt sökte högskola idag. Jag tror det gick bra för honom, och jag håller min högra tumme för att han ska komma in även om det innebär att jag kommer bo i det här rummet ensam hela trean.

God natt och sov så gott världen. Det ska jag göra.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback