Freitag!



Äntligen fredag! Nationella proven i engelska är nu officiellt avklarade (och jag har har officiellt failat) och nu är det äntligen helg. Nästa vecka kommer bli bra. Med endast tre dagar i skolan och.. en massa saker som kommer vara avklarade vid veckans slut.

Dagen har i alla fall varit rolig. Efter skolan gick jag och Rebecka till Presenten där jag köpte ytterliggare en insekt (kolla tidigare inlägg). Den här gången var det en kapsylöppnare som såg ut som en geting. Jag vet att det låter fult, men den är rätt söt faktiskt.

Vi gick sedan till Hemmakväll där jag lämnade tillbaka Benjamin Buttons Otroliga Liv (jag tänker inte säga mer om filmen än att den var så jävla bra, fram tills den sista kvarten då hela stämningen bara försvann och dödade alla känslor man lyckats bygga upp under hela 2 timmar och 20 minuter). Jag måste läsa boken! I vilket fall, på Hemmakväll köpte jag Kvarteret Skatan-boxen. Haha! Impulsköp kallas det.

Vi gick även till Röda Korset där jag faktiskt hittade en svart tjocktröja från Vero Moda samt en pocketbok av John Ajvide Lindqvist. För 45 kronor, det är ju skamligt! I väntan på bussen så tog vi en mindre lyckad fika på Nyfiket, blev jagade av änder samt köpte deodorant och chips. Med den människan har man liksom inte tråkigt!

Nu ska jag städa lite, ta en välförtjänt dusch och sedan funderar jag på att.. Ja, läsa en skvätt kanske?
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback