Död åt kyla och Östgötatrafik



Dagen har varit för sorglig för att berätta om den. Det kliar i mina öron, det klickar i höger öra när jag andas in/lägger huvudet på sned, jag har tre par strumpor + raggsockar + duntofflor på mig men fryser om fötterna ändå plus att min hals och mitt huvud gör ONT.

Ändå är det -17 grader Celsius och nedrivna kontaktledningar har förstört min dag.

Efter en kort och Manfredlös vistelse i Linköping fick jag ändå köpt lite julklappar samt julklappspapper, julklappsetiketter, ett anteckningsblock, två par vantar med rosetter och en fin klänning som jag ska ha på min artonårsdag alternativt julafton (så den var nödvändig, hallå).

HEJDÅ.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback