Sablar i min lilla låda



Hej, jag gillar fåglar. Nej, korrigering; jag älskar fåglar.

Dagen har varit, låt mig säga, annorlunda! Jag har räknat åtta sidor matte, jobbat ikapp med mitt projektarbete samt fått tillbaka lite arbeten i svenskan. Jag fick VG+ på min filmrecension, galet. FYI: Ivo är p.e.t.i.g. Jag hade egentligen sovmorgon denna dag, och jag somnade runt halv två igår (all denna energi, var kommer den ifrån?), men jag åkte in till skolan tidigt för att plugga. Sjukt nöjd med mig själv.

Jag borde gått och lagt mig för längesedan. Jag ska borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket med en samling noveller av Edgar Allan Poe och hoppas att jag kan läsa mig trött. Vilket påminner mig om att jag ska skriva en önskelista snart (jag fyller ju trots allt år om en månad och lite till). Och jag är rädd att jag (väldigt) snart måste köpa ny mobil, min börjar ge upp helt. Varför ska allt sådant hända på en gång? Först plattången, sedan mobilen. Nä fy för den bleke Figaro! (<-- världens näst bästa svordom)

Nu ska jag bege mig till snarkofagen och drömmarnas obegripliga land. Vi luktas vid imorgon, så att säga.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

Oh, du är så sofistikerad och mysig och duktig med dina böcker! Saknar dig! <3

2010-11-10 @ 09:29:37
Trackback