Snön föll


Det blänkte i glaset, parfym och neon - och allt som jag hållit mig borta ifrån
Det glödde i mörkret, det kändes som förr - det var dags nu

Allting var bra
Allt var glömt
Trodde jag, tills jag tittade uppåt
Och snön föll

Jag trodde det värsta var över - att plågorna fått den tid de behövde
Det var ändå bara du, det kommer andra nu

Allt vi gjorde då
Allt vi båda såg
Gör det lätta så svårt nu

Varje liten del - s
nön som faller ner
Och den faller så hårt nu
Säg minns du hur snön föll?

Det blänker i glaset, parfym och neon - o
ch allt som jag hållit mig borta ifrån
Det glödde i mörkret, men inte som förr
Det blir aldrig så

Det blir aldrig samma sak
Bara minnet kvar
Av hur snön föll
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

sv: jättefin text!

tack! langa gärna din msn! :)

2010-11-23 @ 18:38:38
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» emelie säger:

sv: jättefin text!

tack! langa gärna din msn! :)

2010-11-23 @ 18:39:01
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback