Almost Easy



Bilden summerar min fredag. Säng, mat och film. Det är i alla fall skönt att må bättre!

Nu har Manfred återigen åkt tillbaka till skolan, kvar står jag med ett stökigt rum. Jag tänkte därför ta tag i det och städa riktigt ordentligt, samt vädra ur en gång för alla. Det är lustigt hur man kan vantrivas så mycket bara för att det är oordning runt om.

Dagen ska i alla fall fortskrida med andra nödvändigheter, så som skolarbete och lite frisk luft. Angående bloggens header så får den vänta tills vidare, jag saknar en bild som jag tänkte skulle platsa. Vi får se. Jag ska i alla fall redigera bilder samt recensera Hide and Seek som jag såg igår. Men först, lite för hög musik och städa!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback