Never Enough


Jag har verkligen inte uträttat någonting idag. Klockan halv fem hade jag suttit inne hela dagen, så jag bestämde mig för att ta en fotopromenad. Den blev väldigt lyckad, fick många bra bilder. Nu är det bara all redigering kvar, och att sålla bort bilder (som är så fruktansvärt jobbigt då vårt visningsprogram är värdelöst).

Kan för övrigt meddela att jag idag fått en mycket positiv respons på bloggen! Igår slogs dåvarande besöksrekord (rekordet då var 36, steg till 56) - som idag slogs igen av imponerande 82 unika besökare! Dessutom så har jag just nu flest röster i Veckans Blogg vilket jag starkt tror kommer slås imorgon, då konkurrensen är grym. Men det spelar ingen roll, ni som röstat har varit helt awesome, och det är så jäkla kul! Tävlingen avslutas imorgon, vi kör en slutspurt då eller vad säger ni?

Nu ska jag gå och lägga mig. Vi har kompensationsledigt imorgon, och det är helt awesome. Jag ska ägna dagen åt skolarbete, totally.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback