Reckoning


Min laddare till mobilen är kaputt. Fantastiskt att laddaren ger upp innan mobilen, efter alla dessa år? Min mobil är awesome.

I vilket fall så innebar det att jag inte kunde ha alarm på mobilen utan jag fick ställa vår Metallicaklocka. En sådan där traditionell analog klocka, med en liten "hammare" som börjar vibrera när klockan ringer. Det är ett fullkomligt avskyvärt ljud att vakna till! Jag måste haft det någonstans i bakhuvudet, för jag vaknade ungefär tio minuter innan klockan skulle ringt - och bara kastade mig över den så den inte skulle börja ringa. Praktiskt klocka egentligen, den är så fruktansvärd så man vaknar av sig självt precis lagom i tid till att stänga av den, så man slipper allt oväsen.

Ursäkta mitt långa utlägg om traumatiska klockupplevelser.

Jag har precis ätit frukost, tänkte bädda sängen och vika lite tvätt. Och göra en ny header! Sedan blir det en massa skolarbete (hej författarporträtt/bokredovisning). Skriver mer sedan!

Och glöm inte bort att rösta på mig i Veckans Blogg, tävlingen avslutas idag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline säger:

sv; ja jag håller med :D

2010-10-18 @ 21:48:09
URL: http://lindapauline.se
Trackback