Trevlig helg


Det har varit en fin helg. På lördagen gick vi upp tidigt för att åka in till skolan. Där samlades vi ur musikpaketet (tja, hälften av oss i alla fall) för att åka in till Motala, där vi skulle spela på en gymnasiemässa. Det gick rätt bra, det var ju ingen stor grej egentligen. Men helt klart en bra uppvärmning inför Öppet Hus nästa vecka. När vi kom hem var vi så fasligt trötta så vi gick och la oss, mitt på blanka dagen! Har jag i princip aldrig gjort förut. Vi sov i två timmar ungefär (alldeles för länge egentligen, men är man trött så är man). Vi hade planerat att åka in till Linköping för att jag skulle bjuda Manfred på middag på Gula Huset. Rent spontant gjorde vi ändringar i planerna och bestämde oss för att köpa mackor på Subway och gå på bio istället. Så vi stressade in till Linköping i hopp om att det skulle finnas biljetter kvar, och att vi skulle hinna till bion. Vi fick tag på två av de 8 sista biljetterna och hann in i salongen med 2 minuters marginal. Awesome. Recension på filmen kommer senare.

När vi kom hem kraschade vi i säng med en gång och sov läääänge. Idag åkte Manfred hem och jag har inte gjort någonting. Alls. Men det gör inget. Som kompensation för spelningen i Motala så har vi sovmorgon imorgon, och den ska jag ta vara på!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback