CV - check!


Jag tänkte ta en lång dusch, men jag ändrade mig visst när jag såg den här krabaten sitta inne i duschkabinen. Fy så snuskigt! *ryser*

Nu har jag i alla fall finslipat klart mitt CV. Eller ja, egentligen skulle jag nog kunna finslipa i evigheter, men nu hoppas jag det duger. Imorgon på min långa håltimma tänkte jag titta på det en sista gång, så hoppas jag att jag kan lämna det innan jag åker hem. Jisses så spännande det här är!

Kvällen till ära tänkte jag nu borsta tänderna, tända några hallondoftande värmeljus och krypa ner framför Hachiko. Mysigt värre.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

Produktivt och mysigt! ^^

2010-09-13 @ 09:21:33
Trackback