Destination: Lekaco


[FYI: det är inte Lekaco på bilden.]

Dagen började bra. Jag sov till kvart i nio och fick skjuts hela vägen in till skolan. Där stundade två lektioner, sedan slutade jag klockan ett och satt kvar och pluggade för att slutligen bege mig hemåt. Hemma var jag vrålhungrig, då jag av åtskilliga skäl ätit varken frukost eller lunch. Efteråt kände jag att det vore trevligt med lite motion, då jag inte varit ute och sprungit på länge. Jag klädde mig lagom varmt, satte mig på cykeln och cyklade de 8,5 kilometerna till stallet. Väl framme märkte jag att Lekaco (ja, jag har kärat ner mig totalt i den hästen) inte gick någon lektion idag, så jag gick in hos honom och gav honom ett stort egenodlat äpple och lite kärlek. Sedan cyklade jag de där 8,5 kilometerna hem igen. De var de mest underbara metrarna jag någonsin cyklat. Perfekt temperatur, Dream Theater i öronen, en otroligt vacker omgivning med en massa djur, frisk luft och en ljuvlig solnedgång. Fantastiskt!

Nu sitter jag här och drömmer mig bort lite. Tänkte kolla en timme ur This is England (det är ju trots allt en skoluppgift tills imorgon) och ha frukstund, haha.

Livet har sina fina stunder.

With them, I feel like I'm wasting my time
When you make me feel like I'm losing my mind
My little wild one.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Cess säger:

låter som en härlig dag! :)

är du som tagit bilden? den var fin i alla fall :)

<3

2010-09-28 @ 22:48:32
Trackback