Klipp klipp


(En av få tillfällen där före-bilden är finare än efter-bilden.)

Igår fick jag ett ryck och ja, bara klippte bort en massa gräs som helt enkelt inte ska vara där. Bortsett från myggorna så var det trevligt.

Manfred har för övrigt åkt tillbaka till skolan nu, och jag känner mig typ, ensammast i världen. Dessutom så gjorde jag det stora misstaget att kolla igenom Stockholms Katthems hemsida. Så nu är jag helt sjuk. Jag saknar mina fina fyrbenta vänner där hemma.

För att inte bryta ihop totalt satte jag mig här vid datorn för att skriva några inlägg och lyssna på Hassan. Jag ska bädda sängen och städa, sedan ska jag faktiskt plugga resten av dagen. Kanske ta en springtur, det beror på hur entusiastisk min förkylning visar sig vara.

Det har varit en fin helg.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback