Kort skoldag


Jag hade en väldigt kort skoldag idag. Hade min första lektion 08:00 - 09:15, och sedan slutade jag. Så jag åkte hem, i hopp om att få gjort lite saker som helt enkelt måste göras.

Min checklista är den ovan, plus att jag ska ringa en tjej vid namn Anna, för att prata lite om det där med att vara stallvärd och ha en sköthäst. Det är så svårt att veta när man ska ringa bara, jag har försökt vid tre olika tillfällen men det är ingen som svarar. Hoppas det fixar sig.

Nu ska jag sätta igång med att städa innan jag beger mig ut i det fina vädret. Jag är så sjukt omotiverad till precis allting, men det ska nog gå över.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback