Krossat hjärta



Igår såg jag på Mike Portnoy's facebook att han tänker lämna Dream Theater. Gissa om mitt hjärta gick i bitar?

Det känns så oerhört sorgligt. Och främst funderar jag på, varför ända in i glödheta --- köpte jag inte Meet & Greet-biljetter när de var i Stockholm? "För det kommer fler chanser" tänkte jag.

Jag hoppas att det bara är en fas han genomgår. Någon slags kris, i samband med all uppståndelse kring Avenged Sevenfold och deras trummis som gick bort för några månader sedan. Helt plötsligt blev jag väldigt enveten att se dem när de kommer till Stockholm i november. Ja, jag måste dit.

Jag tänker hålla min högertumme och hoppas att han ändrar sig. Om det inte händer så ska jag lyssna ihjäl mig av deras musik!

I know whatever you decide, you're gonna shine.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback