Little Wild One


Godaste kombinationen of all time - filmjölk med all-bran och äppelmos.

Den här dagen har varit mer eller mindre besvärlig. Imorse var jag helt övertygad om att jag hade fått hål i tanden, för det var en svart prick på den. Jag skrapade och skrapade och skrapade men den försvann inte. Tillslut blev jag helt förtvivlad och skrapade som besatt. Då försvann den. Ida vs. hål, 1-0.

Nu är jag i alla fall hemma efter en lång skoldag. Jag har precis satt i mig tallriken ovan och tänkte kasta ihop ett litet inlägg innan jag tar mig an fredagens bestyr. Jag ska mest städa, som vanligt. Och plugga lite. För sedan är det Idol, pizza och Manfred kommer hem. (Och kanske hinner jag med lite Half-Life/Assassin's Creed/Portal? Lycka.)

Förresten så har jag kommit igång med mitt italienska-plugg igen. Jag bläddrade igenom boken förut, och insåg att vissa av meningarna nog skulle behöva sig en liten fräsch modernisering, haha.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback