Shopping i Linköping

Igår träffade jag Manfred i Linköping. Jag köpte en massa, plus lite presenter till honom (som jag naturligtvis inte lägger upp bild på än). Idag blev det en liten spontantripp in igen, fast med några andra ur familjen Hanberg/Karlsson. Jag fick med mig lite mer grejer hem, helt enkelt.


Benvärmare med rosetter, från Gina Tricot.


En svart T-shirt från Gina Tricot. Jättesvår att fota, ehe.


En katt för sin hatt från Lagerhaus.


En superduper übersöt sparbössa från Lagerhaus. Sötare finns nog inte.


Ett halsband från H&M. Rosetten är så där lagom jättestor.


Ett annat halsband från H&M, med en svala och en liten pärla.


Slutligen två böcker. De kostade 35 kronor styck, så jag slog till helt enkelt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» anonymen säger:

jag har en sån där kattsparbössa me :D fast den är stående

2010-09-24 @ 22:38:33
» Tufsan säger:

Hej tänkte höra om det skulle kunna vara ok att låna bilden på lagerhousekatten till min blogg. Tänkte önska mig en sån i julklapp. Den är ju bara fööör söt :) Är kattälskare.

2010-10-16 @ 15:20:03
URL: http://fightingfish.blogg.se/ny
Trackback