Year One (film)



Year One (2009)

Efter många om och men så såg jag den här filmen. Manfred har tjatat på mig jättelänge, men eftersom han själv sagt att den inte var direkt häpnadsväckande bra så har jag inte varit så sugen. Men igår tvingade jag mig att se den och ja, den var faktiskt helt okej. Jag tycker att filmen är väldigt förutsägbar, rätt så töntig emellanåt (att äta bajs är inte riktigt min humor) och den känns lite krystad. Vem som helst med halvtaskig grabbhumor hade kunnat skriva manuset till den här. Dock så glimtade det till några få gånger. Och så hade jag ju den ljuvligt söta Michael Cera att vila ögonen på.


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback