Rio på bio



För tillfället sitter jag i skolan och har håltimme. Egentligen ska jag skriva på min inlämningsuppgift i Programmering B men med alla dessa högljudda teknister i rummet så GÅR. DET. INTE. Det är alltid kul med undanflykter.

Jag har så fint trixat in mina hörlurar i min halsduk så nu spelas Tom Petty i mitt högeröra non-stop, utan att någon ser det. Det är mitt sätt att överleva den här skoldagen, jag är så himla trött. Igår kväll runt åttatiden fick jag ett ryck och satte mig på cykeln för att - med Petty i öronen - bege mig ut på en 50 minuter lång runda i skymningen. När jag kom in duschade jag snabbt och satte mig med ett stort glas blodgrapejuice framför hockeyn. Det var sentimentalt, men mysigt.

Ikväll har det äntligen blivit dags att se Rio! Som jag har väntat! Dessvärre blir det i 3D, vilket inte jag är så där överförtjust i, men det är priset man får betala för att få engelskt tal. Men, den handlar ju trots allt om fåglar. Då är det överkomligt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Anki säger:

fin blogg <3

2011-04-08 @ 19:39:44
URL: http://nygrenis.blogg.se/
» Linnéa säger:

2011-04-09 @ 10:25:48
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
» Linnéa säger:

Kul. :)

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, då får såklart en kommentar tillbax! ♥

2011-04-09 @ 10:26:03
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Trackback