Tampons for Free



Jag har vid några tillfällen i livet befunnit mig i diskussionen "Borde tamponger vara gratis?". Vissa menar att det är orättvist att kvinnor måste ha en extra utgift för något som är högst nödvändigt. Andra tycker att det resonemanget skulle leda till att andra hygienartiklar som t.ex. toalettpapper eller tvål, samt mat, borde vara gratis.

Nu skiter vi fullkomligt i vem som har rätt, för det finns gratis tamponger att hämta varje månad! För tre månader sedan gick jag med i tamponsforfree.se och sedan dess har jag fått hem en liten ask varje månad. Det enda (det är verkligen det enda) du behöver göra varje månad är att utvärdera tamponsforfree's senaste kampanj (reklamen som är tryckt på tampongasken). Det tar kanske 3 minuter! Varje månad får man dessutom ett erbjudande på andra produkter som tamponsforfree gör reklam åt just den månaden. Om man dessutom väljer att svara på fler undersökningar så har man chans att vinna fina priser i utlottningar (vad sägs om ett par joggingskor?).

Jag brukar inte tycka om sådana här koncept, eftersom det alltid finns en dold hake. Men det gör det inte. Offrar du några minuter av din tid varje månad så får du hem ett paket innehållande 8 tamponger. Jag rekommenderar ALLA er tjejer att gå med, för det är fett värt! Gå till hemsidan och registrera dig med en gång vettja, så får du hem tamponger i början av september månad!



Dagen till ära hade jag en mördröm om att Christian Bales karaktär från American Psycho misshandlade mig och höll mig fången i sin lägenhet där jag "var hans". What a bummer, kunde han inte varit Batman istället?

Åkte in till stan för ett ärende på banken. Jag, farmin och Simon tog en snabbtur till Nordby. Jag köpte hårspray. Åkte hem, och jag har suttit och sorterat viktiga papper. Nu är det snart mat, och efter det tänkte jag faktiskt kolla på American Psycho. Bara för att det var längesedan, men också för att karaktären var så välspeglad i min dröm jämfört med filmen. Kanske övningsköra ikväll med. Jag vill, men jag tror inte min far har tid. Sånt är livet!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Anonym säger:

Hej! Vad roligt att du bloggat om Tampons for free! Vi vill gärna inkludera dig i kommande VIP-utskick som tack för detta, maila din adress till oss på den angivna mailen så fixar vi det :)

Kram

Sophia & Diana

Tampons for free

2011-09-07 @ 22:17:50
URL: http://www.tamponsforfree.se
Trackback