Volvo-döden



Idag bar det av mot Uddevalla med familjen, eftersom min bror Simon skulle till ögonläkaren. Jag träffade Robert och gav honom en lite försenad födelsedagspresent. Sedan åkte vi till Torp. Tog en fika. Jag fick ÄNTLIGEN köpt en ny höstjacka, den är awesome. Jag passade samtidigt på att köpa ett par solglasögon att ha i bilen (se ovan). Jag vet inte varför jag köpte just dem, de är ganska fulsnygga och sitter dessutom inte så bra på mig. Men de är annorlunda, och det gillar jag.

Jag köpte dessutom två nya kuddar och ett lakan. Och en present till en god vän. Vi var även på Biltema och handlade grejer till min bil, sådant där som jag inte förstår mig på (förutom CD-förvaring samt en vidvinkelspegel). Tjoflöjt.

Satt och pluggade körteori i bilen, och jag är helt slut. Körde Volvo på grusvägen hem. Jag dog.

Manfred har åkt hem och börjat skolan och jag känner mig ensammast i världen
(typ). Alla jobbar på roliga jobb, går roliga utbildningar eller tar körkort. Så känns det. Och jag? Jag har inte lyckats åstadkomma något än (men det kommer, jag vet, jag vill bara inte riktigt inse det). Sedan igår har jag känt mig lite nere men ändå fruktansvärt rastlös, trots att jag har många bollar i luften nu (vilket praktiskt taget är den bästa medicinen mot deppighet - att vara sysselsatt).

Nästa vecka börjar intensivkursen. Och jag ska på arbetsintervju. Jag måste plugga en massa teori samt öva inför intervjun. Helt plötsligt blev jag stressad liksom, know what I'm sayin'?

Jag har en plan, tack och lov. Jag ska vara klar att börja plugga klockan nio varje dag, och under dagen har jag lovat mig själv att jag ska vara så effektiv som möjligt för att på kvällen slappna av framför ett eller tre program på TV följt av lite romanläsning. Än så länge har det gått förvånansvärt bra, och det är kanske tackvare det som jag inte blivit ännu mer deppig. Jag vet inte.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Anonym säger:

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 @ 22:27:01
URL: http://adaras.se
» Sofie F säger:

Bara för att jag tänker hålla vad jag lovat, och det känns som om du behöver det nu:



Jag räknar matte fyra timmar om dagen, och nu har de lagt på 2 timmar kemi med. Hej, så kul har jag.



Ha det bra Ida :)

2011-08-29 @ 21:29:27
URL: http://trasselfia.webblogg.se/
Trackback