Hang us, those limbs hold no virtue



Världens bästa låt (just nu i alla fall). Får mig att vilja hoppa och skrika i extas, ungefär.

Sedan jag fick mina scheman för december månad så har jag peppat utgång. Så, igår fick jag med mig tre arbetskamrater och en vän till en av dem till Oxygen på Laholmen (där jag brukar jobba för Cherry). I början var jag inte så där superpeppad eftersom det snurrade lite för mycket tankar i huvudet. Alla andra var glada i hatten och shotade och dansade. Bara smaken av alkohol fick det att vända sig i magen på mig, så jag valde att avstå efter en liten stund (jag vägrar dessutom vara bakfull, det är så himla ovärt). Och att dansa är inte min grej, om det är tomt på dansgolvet (alternativt fullt med folk som är 50+).

Så jag stod vid Black Jack-bordet istället. Tittade när min chef spelade och småpratade med folk. Mina tidigare nämnda vänner drack och dansade på annat håll och emot slutet (när de ändå spelade Whiskey in the Jar av Metallica) så dansade även jag en stund. Det går inte alls att jämföra med Pitch Black i Linköping. Men, man tar vad man får.

När Oxygen stängt fortsatte kvällen med nazi-zombie-splatter-filmen Död Snö och slutade klockan nollfemochtrettio med en vattensäng. En bra fredagkväll, helt enkelt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emmi säger:

Jag blir så glad när jag får höra att du mår bra! Love it! <3

2011-12-07 @ 11:12:41
URL: http://toutlemonde.devote.se
Trackback