Irriterad


Jag ringde Försäkringskassan för att jag kände mig lite förvirrad angående det där med förlängt underhållsstöd. Nu känner jag mig ännu mer förvirrad. Men jag hoppas det löser sig ändå.

Inatt sov jag uppemot en sisådär 4 timmar. Och jag hade en massa mardrömmar, och vaknade en gång i timmen. Jag var inte jätteutvilad när jag gick upp halv sex, det kan jag gå i god för.

Jag har i alla fall ägnat kvällen åt att planera och ta itu med diverse saker. Betalat räkningar, beställt nytt mobilabonnemang, ringt försäkringskassan och försökt aktivera min e-legitimation. Tänk den dagen jag slutar tycka att alla sådana vuxensaker är roliga. Jag måste börja söka jobb snart med. DET är stressande.

Nu ska jag ta mig en dusch så jag kan känna mig mänsklig igen. Sedan återstår en massa läxor, kvällen till ära. Ehe.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback