Change the Formality



Jag ringde till Mjölby Ridskola och sa upp mitt "elevskap" där. Passade på att säga att jag tycker att de sköter verksamheten dåligt och att jag föredrog det gamla styret. Ibland är man så ärlig att man förvånar sig själv.

Matte E är för övrigt officiellt påbörjad och jag tror jag dör.

Nu återstår att tända ett doftljus och läsa Kafka resten av kvällen.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Rockalicious säger:

Hej nu är ännu en bloggsvar tävling igång på bloggen! Delta gärna! :)

2011-01-25 @ 19:36:02
URL: http://sprillansny.blogg.se/
» Anonym säger:

cool tröja :D

2011-01-27 @ 20:37:18
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
» Kron (den riktiga) säger:

Binärt fuck yea :D

2011-02-09 @ 20:18:22
» Anonym säger:

Du verkar vara väldigt duktig i skolan Ida:) kul att höra att det går bra för dig och att du trivs där du bor :)

Saknar dig!

Kram Daniella

2011-02-21 @ 10:48:19
Trackback